10 Νοεμβρίου 2011

Χαιρετισμός


Χαιρετώ την μπλογκόσφαιρα και τους αναγνώστες μου.
Σε αυτό το ιστιολόγιο θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε την πορεία του συγγράμματος "Η καρδιά ακούγεται πάντα", από την σύλληψη της ιδέας μέχρι την έκδοση.
Αλλά και μετά το πέρας της εκδόσεως, η σελίδα θα ανανεώνεται.
Το σύγγραμμα "Η καρδιά ακούγεται πάντα", είναι μια ιδέα που γεννήθηκε πριν λίγους μήνες και αποφάσισα να το μετατρέψω σε βιβλίο. Tο σύγγραμμα έχει ολοκληρωθεί και βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την συνεργασία με ατελιέ που θα αναλάβει όλες τις διαδικασίες για την παραγωγή ενός ολοκληρωμένου βιβλίου.
Έτσι, το βιβλίο βρίσκεται ακόμα εμβρυακό στάδιο αλλά δε θα αργήσει να ενηλικιωθεί. Κι εδώ θα μπορείτε να σχολιάσετε ή και να προτείνετε ιδέες για την τελική μορφή του βιβλίου.
Σκοπός μου είναι να προϊδεάσω τους αναγνώστες μου, να τους "αγκαλιάσω" και να αναπτύξω ένα κανάλι επικοινωνίας με εσάς.
Θα επιστρέψω με ανάρτηση για το τι έγινε εκείνη τη νύχτα που άρχισα να πληκτρολογώ... 

10 σχόλια:

  1. Να σαι καλά mahler!
    ΥΓ: Πήγες σχολή σήμερα? Εγώ συγκινήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικά, συγχαρητήρια για αυτήν την προσπάθεια! έχω σκεφτεί τόσες φορές να γράψω κάτι και πάντα το αφήνω στη μέση...
    καλή αρχή και καλή έκδοση!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή λοιπόν!!
    I ll stay tuned!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ κορίτσια =)
    Τα ξαναλέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σαι καλά Asteroid.
    Ελπίζω να ανταποκριθώ στις ευχές σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή